Forum PDM R/C-Polish Drift Maniacs R/C Strona Główna

Nowy drifter od HPI?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PDM R/C-Polish Drift Maniacs R/C Strona Główna -> PRZENOSIMY SIE!! www.pdmrc.yoyo.pl
Autor Wiadomość
Syncro
Moderator



Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa - Gocław

PostWysłany: Śro 23:17, 06 Lut 2008    Temat postu: Nowy drifter od HPI?

Witam,
Tak sobie czytam Groovy Drift i nagle zauważyłem temat o nowym drifterze HPI.
Ktoś tam na Groovy Drift napisał:
I've news for you, again. A member in our forum, who lives in Japan showed these CAD plans. I haven't got more informations about this chassis. I think, it's a very interesting design and I'm looking forward to see the first pictures.

Oto fotki:



Co Wy o tym myślicie?
Czekamy na więcej informacji!

pozdr.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
basic




Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wawa

PostWysłany: Czw 1:04, 07 Lut 2008    Temat postu:

moim skromnym zdaniem

na + poprzecznie zarzucony pakiet - prawdopodobnie dobrze wywazony model a do tego "bezpaskowiec" to tez wg mnie idzie na +

na - odkryte zebatki ... szkoda bo gdyby nie to to calkiem wypasiony modelik. btw byc moze na standardowym - bo ten karbon to pewnie opcja tunning - podwoziu sa zakryte jak w przypadku tt - 3-racing tez w tej karbonowej opcji ma odkryte
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drinek




Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KONIN - HPI, HOT BODIES, LRP, EDIT, SANWA

PostWysłany: Czw 10:07, 07 Lut 2008    Temat postu:

Ułożenie pakietu +
rozkład masy też wydaje się być ok +
Wałek moim zdaniem minus - (silnik w tym układzie podczas dodawania gazu powoduje przechylanie modelu w jedną stronę sprawdziłem to doświadczalnie na modelu PRO 4 który postawiony na 4 wagach ze zdjętymi kołami i okazało się ze przy dodawaniu i ujmowaniu gazy model dociążało z jednej lub 2 strony)
No i kolejna waga wałka składającego się z dog bonów to że kielichy się wyrabiają i układ napędowy staje się mniej precyzyjny.
Zastosowanie wałka wiąże się z koniecznością stosowania zębatek do napędu dyferencjałów które są moim zdaniem kolejnym elementem który należy wymieniać co jakiś czas i kontrolować ich stan.
Ja jestem zwolennikiem paska bo w jego przypadku silnik dociąża tył przy dodawaniu gazu i przód przy hamowaniu układ napędowy jest bardziej precyzyjny nie posiada tyle luzów gdyż zastosowano tam tylko 2 zębatki a nie 4 jak w przypadku napędu wałkowego.
Jeśli ktoś uważa że paski są złe bo się zrywają szybko to podam swoja statystykę:
Obecnie wyjeździłem ponad 85 godzin swoim modelem i wymieniłem raz tylko pasek który mnie kosztował 19,23zł (zastanawiam się ile razy trzeba by zmienić zębatki w dyfrach w tym czasie stosując silnik bezszczotkowy 7,5 zwoja ).

Carbon na podwozie nie do końca mi się podoba ale może będzie wersja z podwoziem kompozytym.

Choć jeśli wejdzie do sprzedaży to będę skłony go przetestować.


Ostatnio zmieniony przez drinek dnia Czw 13:10, 07 Lut 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
QBA




Dołączył: 04 Gru 2007
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Czw 15:36, 07 Lut 2008    Temat postu:

No wałek lipa ale sam model może sie dobrze prowadzic, drinek przetestuj maszyne jak będzie w PL.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pablisito




Dołączył: 10 Gru 2007
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 23:10, 16 Lut 2008    Temat postu:

Przecież to prawie jak mój prototyp!
[link widoczny dla zalogowanych]
Oj HPI żeby tak zrzynać czyjeś pomysły Very Happy ,a tak poważnie to rzeczywiście jeżeli chodzi o rozkład mas to jest super.Niestety cały napęd pochodzi ze spalinówki i jest poprostu ciężki,tak jak cały model (1850g ze wszystkim na pokładzie)
>>>zbieram na bezszczote<<<
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Haheć




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Nie 0:34, 17 Lut 2008    Temat postu:

Pablisito, masz racje Twoj prototyp jest bardzo podobny i na odwrót, myśle że na początku z tym nowym modelem HPI będzie dobrze tak jak z TL-ką, a potem zacznie sie wszystko po kolei sypać ;/
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matador15




Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 1:15, 17 Lut 2008    Temat postu:

Również jestem zwolennikiem pasków. Mam Ta04s , silnik 15x2 i mimo ze robie nim zrywy itp teraz drifty to pasek jest prawie jak nowy, a jezdze nim od sierpnia.
wkurzaja mnie troche luziki w ukladzie kierowniczym ale alu juz do mnie plynie/leci z USA Very Happy

PS. odnosnie tematu, model nie jest zly, ale te odkryte zebatki - na hale i wykladzine dobre ale jak na jazde po parkingu czy cus - chyba to bedzie punkt częstrzej wymiany :/
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pablisito




Dołączył: 10 Gru 2007
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:53, 17 Lut 2008    Temat postu:

Co do paska to pamietam jak miałem HPI RS4 Rally,co chwile cos wpadało i blokował się cały napęd.U mnie paski maja "minusa".
Co do zębatek to nie jest prawda,że sie syfia czy cuś.Ja mam odkryte i model bez problemu idzie po szutrze.Konwersja ma prawie rok i jedną zębatke zajechaną.Uważam to za dobry wynik.
Co do pasków przyznam się bez bicia.Mają dwie zalety:
1.W spalinach można ustawić silnik na środku (rozkład masy) i jest porzecznie co nie powoduje bocznych przeciążeń (o tym pisał "drinek")
2.Pasek ma pincet razy lepszą skuteczność przeniesienia napędu.Jest lżejszy i ma DUŻO mniejsze opory.Niestety spalina potrafi go uwalić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KOmandor




Dołączył: 10 Gru 2007
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ustka

PostWysłany: Nie 18:05, 17 Lut 2008    Temat postu:

coś mi ze zdaje ze to jest ulepszona wersja Sprint 2 Drift
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz następny temat  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PDM R/C-Polish Drift Maniacs R/C Strona Główna -> PRZENOSIMY SIE!! www.pdmrc.yoyo.pl Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin