Forum PDM R/C-Polish Drift Maniacs R/C Strona Główna

Jaki silnik do E10 drift?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PDM R/C-Polish Drift Maniacs R/C Strona Główna -> PRZENOSIMY SIE!! www.pdmrc.yoyo.pl
Autor Wiadomość
nocnypawel
Gość






PostWysłany: Pon 20:40, 31 Gru 2007    Temat postu: Jaki silnik do E10 drift?

Niedawno kupiłem E10 w wersji drift z firmy hpi. Dość często odczuwam brak mocy i chciałbym kupić sobie jakis silnik i regiel. Doradźcie mi coś Wink
Powrót do góry
Gizmo
Administrator



Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 446
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:05, 31 Gru 2007    Temat postu:

1.Zarejestruj się.
2. Najlepiej nie kupuj silnika , tylko już zacznij myśleś nad nowym modelem
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nocnypawel
Gość






PostWysłany: Wto 10:47, 01 Sty 2008    Temat postu:

dobra Very Happy
Powrót do góry
Filip Małek




Dołączył: 11 Gru 2007
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Wto 15:01, 01 Sty 2008    Temat postu:

Gizmo źle mówisz...
Dzisiaj widziałem te E10 i to nie jest aż taki shit
W Toruniu mają go 2 osoby luzy są to znaczy w ich modelach juz nie ma tylko trzeba pogrzebać przy tych atrapach hamulcowych.
Nocny Paweł kup jakiś silnik z 17 zwoji powinien ci wystarczyć Wink
Jaki tam masz regiel ? Ograniczenie do ilu zwoji masz w tym reglu ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DJ




Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żory

PostWysłany: Wto 16:11, 01 Sty 2008    Temat postu:

Ja polecam silniki do driftu od 17 do 19-20 zwojowe
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gizmo
Administrator



Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 446
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:09, 01 Sty 2008    Temat postu:

Proszę zobaczyć ocene kolegi Drinek-on miał styczność z tym modelem ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Filip Małek




Dołączył: 11 Gru 2007
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Wto 18:51, 01 Sty 2008    Temat postu:

Czytałem...
Ale to nie jest az takie badziewie jak wy je opisujecie Wink
Widziałem ten model w akcji, jeździłem i nie jest w cale taki zły.
Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drinek




Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KONIN - HPI, HOT BODIES, LRP, EDIT, SANWA

PostWysłany: Wto 22:16, 01 Sty 2008    Temat postu:

Powiem tak

Wszystko zależy od tego jakie kto ma wymagania.

Jeśli ktoś wymaga aby model umiał prosto jechać w momencie gdy nie ruszasz apraturą to E10 jest to nie możliwe bo z takimi luzami jakie ma to on prędzej bąka wykręci niż prosto pojedzie.

To już 100 razy wolał bym kupić TT-01 i sobie tam alu zwrotnice i łożyska założyć niż E10 kupić.

Lub wstrzymać się z zakupem dołożyc troche i Sprinta 2 kupić


Ostatnio zmieniony przez drinek dnia Wto 22:16, 01 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
QBA




Dołączył: 04 Gru 2007
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Sob 2:39, 05 Sty 2008    Temat postu:

HAHAHA dobre, popieram, szkoda kasy, chyba że na boisko to ma być model.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bezeld1




Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kozienice

PostWysłany: Śro 20:16, 30 Sty 2008    Temat postu:

serwo: Blue Bird BMS-620HS
regiel: Futaba MC230CR
Silnik: Trinity revenge of the monster
to jest podstawa jeżeli myślisz o lataniu bokiem na poważnie
Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz następny temat  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PDM R/C-Polish Drift Maniacs R/C Strona Główna -> PRZENOSIMY SIE!! www.pdmrc.yoyo.pl Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin