Forum PDM R/C-Polish Drift Maniacs R/C Strona Główna

Tuning TT-01 pod kątem driftu- co jeszcze?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PDM R/C-Polish Drift Maniacs R/C Strona Główna -> PRZENOSIMY SIE!! www.pdmrc.yoyo.pl
Autor Wiadomość
Kajos




Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa-Ursynów

PostWysłany: Sob 1:34, 29 Gru 2007    Temat postu: Tuning TT-01 pod kątem driftu- co jeszcze?

Witam,

mam do mojego TT następujące części tuningowe:

- łożyska
- aluminiowe hexy
- aluminiowe drążki skrętne
- aluminiowy wał napędowy
- aluminiowy radiator
- aluminiowe kielichy wału napędowego
- zębatki 55T/58T

Silnik standardowy blaszak, regulator TEU-101bk.

Co jeszcze przydałoby się dokupić pod kątem driftu?

Póki co domyślam się, że opony (czy te HPI są rozsądnym wyborem? [link widoczny dla zalogowanych]), blokada dyferencjału i ewentualnie silnik (czy regiel wytrzyma Saturna 20T?).

Za odpowiedź będę bardzo wdzięczny,

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony przez Kajos dnia Sob 1:35, 29 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drinek




Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KONIN - HPI, HOT BODIES, LRP, EDIT, SANWA

PostWysłany: Sob 2:17, 29 Gru 2007    Temat postu:

do takiego zestawu polecił bym te opony:
[link widoczny dla zalogowanych]

aktualnie brak ich w sklepie ale w ciagu tygodnia powinna być nowa dostawa

Regiel saturna wytrzyma bo wiedziałem już kilka osób smigających na takim reglu i silniku
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gizmo
Administrator



Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 446
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 10:49, 29 Gru 2007    Temat postu:

Kupuj takie opony jak podał Drinek-one będą najprawdopodobniej dopuszcone do zawodów z kilku ważnych czynników
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kajos




Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa-Ursynów

PostWysłany: Sob 12:17, 29 Gru 2007    Temat postu:

A przełożenia montować pod V-max czy rpm? Czy regiel wytrzyma wtedy Saturna na maksymalnych obrotach?

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gizmo
Administrator



Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 446
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 13:04, 29 Gru 2007    Temat postu:

Ustaw przełożenie tak żeby bardziej pszyspieszał niż jechał
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drinek




Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KONIN - HPI, HOT BODIES, LRP, EDIT, SANWA

PostWysłany: Sob 13:16, 29 Gru 2007    Temat postu:

Ja dobierając przełożenia do siebie kierowałem się zasadą tak dobrać aby prędkość max z wyliczeń nie przekraczała 45km/h a nawet 40 do driftu to wystarczy i powinno gwarantować taki moment obrotowy aby łatwo było przyczepność zerwać.

Niestety nie znam się na przełozeniech TTki
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gizmo
Administrator



Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 446
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 13:24, 29 Gru 2007    Temat postu:

W TT-tkach jest chyba właśnie najewiększy ból w przełożeniach

Ostatnio zmieniony przez Gizmo dnia Sob 13:25, 29 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
herayo




Dołączył: 02 Sty 2008
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:06, 02 Sty 2008    Temat postu:

wcale nie jest tak zle z przelozeniami w tt Smile tutaj masz dokladnie opisane wszystko [link widoczny dla zalogowanych]

Ostatnio zmieniony przez herayo dnia Sob 20:11, 05 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
QBA




Dołączył: 04 Gru 2007
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Śro 18:16, 02 Sty 2008    Temat postu:

Drinek ma racje, ja tez tak ustawiam, bo v-max w drifcie nie ma znaczenia, tylko moc, moment, duży moment dużo boków mówią moi koledzy za oceanu Smile ale musisz popróbować bo każdy lubi co innego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DJ




Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żory

PostWysłany: Śro 18:29, 02 Sty 2008    Temat postu:

dobre ustawienie modelu to podstawa , wyważanie , elminowanie luzów Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drinek




Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KONIN - HPI, HOT BODIES, LRP, EDIT, SANWA

PostWysłany: Śro 18:38, 02 Sty 2008    Temat postu:

Zresztą coś takiego jak idealne przełożenie do driftu nie istnieje bo na to jaki dobrać składa się sporo czynników:
1. rodzaj opon.
2. moc i obroty silnika.
3. rodzaj nawierzchni.
4. kształt i rozmiar toku.

Wszystko to trzeba dobierać indywidualne

Ale zanim się nabierze wprawy to samemu trzeba sporo ćwiczyć i sprawdzać na jakim przełożeniu wam się najlepiej jeździ.

Im więcej możliwości przetestujecie tym większe będą wasze umiejętności.
Im większe będą umiejętności tym na bardziej zróżnicowanych torach sobie poradzicie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jakub Jabłoński




Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:22, 02 Sty 2008    Temat postu:

Ejj nie ma sensu wydawac kase na blokade dyfra skoro możesz sobie sam dyfer zablokowac zawssze pare złotych w kiesznie bierzesz klej na gorąco taki w pistolecie i lejesz do dyfra to nie ma różnicy jak coś to służe pomocą
Powrót do góry
Zobacz profil autora
QBA




Dołączył: 04 Gru 2007
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Sob 2:37, 05 Sty 2008    Temat postu:

No wyeliminować luzy w TT to będzie trudne, a dyfer zblokuj tak... już niedługo w home made
Powrót do góry
Zobacz profil autora
basic




Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wawa

PostWysłany: Wto 20:46, 08 Sty 2008    Temat postu:

tylny dyfer zalany klejem na goraco sprawdza sie, a na przedni tez zablokowany ale jednokierunkowy. dostajesz "efekt recznego hamulca". zamiast hamowania 4 kolami - co w drifcie przydaje sie dosc zadko - hamujesz tylko tylnymi, no i przy skreconych kolach od razu zaczynasz leciec bokiem. w przypadku silnikow z dosc mala moca jak saturn bardzo sie to przydaje. jesli jednak masz ograniczony budrzet musisz zastanowic sie czy zamiast jednokierunkowego dyfra ok 30$ nie kupic lepszego silnika, 15-to zwojowe driftowe kawady czy yokomo kosztuja ok 30-35$ .... no ale ten kij tez ma 2 konce bo jak zmienisz silnik to i regiel bedziesz musial ....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz następny temat  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PDM R/C-Polish Drift Maniacs R/C Strona Główna -> PRZENOSIMY SIE!! www.pdmrc.yoyo.pl Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin