Forum PDM R/C-Polish Drift Maniacs R/C Strona Główna

SILNIK 15T
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PDM R/C-Polish Drift Maniacs R/C Strona Główna -> PRZENOSIMY SIE!! www.pdmrc.yoyo.pl
Autor Wiadomość
QBA




Dołączył: 04 Gru 2007
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Czw 3:20, 27 Gru 2007    Temat postu: SILNIK 15T

Powiedzcie mi co mam brać, i dlaczego taka różnica cenowa pomiędzy właściwie takimi samymi silnikami?

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

chyba ze polecacie inny sil do 15T w podobnej cenie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drinek




Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KONIN - HPI, HOT BODIES, LRP, EDIT, SANWA

PostWysłany: Czw 7:05, 27 Gru 2007    Temat postu:

Nie znam się na silnikach yokomo ale z doświadczenia wiem że cena silnika ma znaczenie i przekonałem się o tym przegladająć parametry silników LRP oto przykład

Silnik: GT-3 Turbo 17x2 28100 obr/minute 152Wat mocy Cena: 65,50zł
Silnik: LRP-HPI-Challenge 17T 31000obr/minute 185War mocy Cena: 244,24zł
Silnik: V10 Spec.4 17x2 29200obr/minute 161Wat mocy Cena: 90,97zł


Wszystkie te silniki mają po 17 zwoi czyli nieby identyczen ale osiagaja inne obroty moc a co za tym idzie na mniejszej ilości zwoi wiekrza moc i za to się właśnie sporo płaci

Jak znajde jakiś silnik 15 zwoi to dam znać


Ostatnio zmieniony przez drinek dnia Czw 7:06, 27 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
QBA




Dołączył: 04 Gru 2007
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Sob 2:35, 29 Gru 2007    Temat postu:

No właśnie mało ludzi coś wie o firmie Yokomo, i nie wiem czy zdecydować sie na ten silnik, co do LPR niektórzy mi mówią ze przy niskich obrotach jest zamulony, prawda?
Nie wiem czy nie kupie jakiegoś Oriona albo GM.

===================================
A czy ktoś może mi coś powiedzieć o tych silnikach ansmann:
[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez QBA dnia Śro 1:09, 02 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maco




Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 2:02, 20 Sty 2008    Temat postu:

Drinek: A testowałeś może silnik HPI Firebolt 15T - za tą cenę nie oczekuję rewelacji ale z drugiej strony cena atrakcyna, ciekaw jestem jak się ma ten silnik w starciu z Saturnem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
basic




Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wawa

PostWysłany: Nie 10:39, 20 Sty 2008    Temat postu:

15 t yokomo nie ma tyle pary co 15t kawady ale sa dobre, jezdzi pare osob u nas i nienarzekaja - mocny kop od samego dolu.piszesz o orionie - mialem kiedys oriona 11t - do driftu niepolecam, samochod rozpedzal sie do predkosci zaduzych na skale 1/10 - nikt go nie byl w stanie dogonic (samochody na yokomo) ale tez nikt nie mial pewnosci gdzie on zaraz pojedzie rzucalo na boki przy takich predkosciach amorki wszystkie skrety byly tak przeciazane ze nie dalo sie kontrolowac samochodu nie mowiac o kontrolowanym poslizgu. kolejny minus slaby dol, trzeba bylo czekac az sie wkreci na te swoje super hiper wysokie obroty. aaa i dodam jeszcze ze tak sie nagrzewal ze topil przewody. 15t yokomo -> ok

nie znam silnika HPI Firebolt 15T ale jezdzilem kiedys tez na saturnie a teraz na 15t kawady, u mnie takie porownanie z saturnem wyszlo tak ze zakret ktory bralem saturnem na opur gzie kawada lyka na 1/3 gazu albo i mniej nie przesadzam, jezeli na saturnie zrobic zakret bokiem na asfalcie o promieniu 20m bylo apstrakcja to teraz nie potrzebuje do tego wciskac opur gazu (wypolerowany beton lub asfalt , opony hpi). od kad jezdze na 15t kawady podczas 2 godzinnego driftowania moze z 5 razy zdazy mi sie wcisnac gaz na maxa - i to w zasadzie z reguly jak piakiet juz pada


Ostatnio zmieniony przez basic dnia Nie 10:46, 20 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MasnyM




Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz kuj-pom

PostWysłany: Nie 11:54, 20 Sty 2008    Temat postu:

apropo 15t kawady w jakim sklepie można go dostać i za jaką cene ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drinek




Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KONIN - HPI, HOT BODIES, LRP, EDIT, SANWA

PostWysłany: Nie 13:05, 20 Sty 2008    Temat postu:

Co do silnika HPI Firebolt 15T to w środę jadę do łodzi z klientem po model E-firestorm i będę miła okazje sprawdzić parametry tego silnika postaram się wtedy napisać opinię o nim.
Ale stanowczo polecam silniki rozbieralne do driftu.

LRP silniki testowałem i jak na razie nie mogę nic złego na nie powiedzieć.

Znalazłem informacje że w nowych modelach Sprint 2 do Driftu będzie zakładany seryjnie właśnie ten silnik o który pytałeś:
[link widoczny dla zalogowanych]

Wiec wydaje mi się ze ma to na celu:
1. obniżenie ceny modelu
2. zapewnienie w miarę dobrych osiągów w drifcie.

Choć najbardziej mimo wszystko polecam silnik: LRP-HPI 17T Challenge jego cena jest spora ale na prawdę się opłaca bo przy 17 zwojach osiągamy obroty i moc silników 12-14 zwojowych.

Miałem okazie na nim driftować i złego słowa powiedzieć nie mogę.

Firebolt 15T jest jak by to ująć tanią alternatywą na w miarę mocy silnik


Ostatnio zmieniony przez drinek dnia Nie 13:47, 20 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maco




Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 21:53, 20 Sty 2008    Temat postu:

Wiadomo że LRP Challenge 17T jest super silnikiem, nie na darmo jest to silnik do SPEC'a, przy jego cenie i konieczności dbania o niego trochę szkoda na "podwórko". Raczej zastanawiam się nad V10 Spec.4 17 lub 19 ablo nad jakimś Orionem - czyli cena do stówki. A tego Fireblta tak czy inaczej też przetestuje bo jak się okaże całkiem niezły to nie ma co się szczypać i kupować nowy co jakiś czas i nie martwić się o piach na szczotkach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
QBA




Dołączył: 04 Gru 2007
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Czw 20:44, 24 Sty 2008    Temat postu:

No właśnie łamie sie teraz nad tym czy yokomo, lpr, czy team orion, ale chyba zostanę przy yokomo 15T. Czekam tylko czy w sklepie gdzie zamówiłem maja do nich zapasowe szczotki, bo znając życie później ich nie dostane juz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wizz




Dołączył: 31 Gru 2007
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Trójmiasto

PostWysłany: Czw 23:42, 24 Sty 2008    Temat postu:

Ja planuję albo LRP Eraser Brushless 13.5T albo LRP Vector X11 13.5T Brushless. Chyba, że do końca lutego jeszcze coś mi do łba strzeli Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drinek




Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KONIN - HPI, HOT BODIES, LRP, EDIT, SANWA

PostWysłany: Pią 0:04, 25 Sty 2008    Temat postu:

Jesli chodzi o bezszczotki to polecam taki zestaw:

regulator
[link widoczny dla zalogowanych]
+ silnik
[link widoczny dla zalogowanych]

Lub:

regulator
[link widoczny dla zalogowanych]
+silnik
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja silnik LRP 13.5 zwoja i pakiecie 3700 driftowalem ponad 30 minut a moc silnika 180wat robiła swoje

Regulator ustawia sie automatycznie posiada wsteczny i obsługuje pakiety Li-Po wiec jest możliwość rozbudoway a zarazem można do niego podłaczyc silnik szczotkowy.

Jest to mimo wszystko spora inwestycja ale ma swoje zalety:
czas jazdy ponad 30 minut driftu
silnik szybciej się wkreca na obroty i ma sporą moc
nie wymaga aby o niego dbać nie trzeba wymieniac szczotek itp.

zakup na pare ładnych lat jazdy


Ostatnio zmieniony przez drinek dnia Pią 0:15, 25 Sty 2008, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gizmo
Administrator



Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 446
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 9:59, 25 Sty 2008    Temat postu:

Ja jakbym wygrał w totka to bym kupił Novaka Velocity 3.5T - to byłby potwór nie do ogarnięcia Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drinek




Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KONIN - HPI, HOT BODIES, LRP, EDIT, SANWA

PostWysłany: Pią 11:04, 25 Sty 2008    Temat postu:

To się zgadzam tylko że nie wiem czy pakiet IB 4600 wytrzymał by z tym silnikiem więcej jak 5 minut jazdy Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gizmo
Administrator



Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 446
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 13:30, 25 Sty 2008    Temat postu:

EE tam jakieś LiPo z pojemnością 7000mAh powinno wytrzymać 15min Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drinek




Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KONIN - HPI, HOT BODIES, LRP, EDIT, SANWA

PostWysłany: Pią 15:34, 25 Sty 2008    Temat postu:

Jak byś założył taki silnik to się zastanawiam czy auto było by do driftu na drag zrobione Razz

A tak po za tym to miał bym propozycje aby podawać moc naszych silników w koniach mechanicznych.

Może to dziwnie brzmi ale może być ciekawe

nawet opracował prosty sposób na obliczenia takowej mocy (dla ściemy ale jest )

NP: jeśli masz silnik o mocy 110 Wat razy 2 daje nam 220 czyli auto miało by 220 koni mocy

Jeśli masz silnik co ma 180 wat razy 2 daje nam 360 koni mocy

i tak dalej

Pozwoli się to osobom świadomym tematu dowiedzieć jakie mocy mam silnik a określenie moje auto ma 300 koni fajnie brzmi Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz następny temat  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PDM R/C-Polish Drift Maniacs R/C Strona Główna -> PRZENOSIMY SIE!! www.pdmrc.yoyo.pl Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin