Forum PDM R/C-Polish Drift Maniacs R/C Strona Główna

Biblia Driftu
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PDM R/C-Polish Drift Maniacs R/C Strona Główna -> PRZENOSIMY SIE!! www.pdmrc.yoyo.pl
Autor Wiadomość
Byras




Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:41, 16 Gru 2007    Temat postu:

Silniki 35 zwojowe i więcej używane są do trialu i wspinaczek skałkowych. Tam potrzebny jest jak najwyższy moment obrotowy przy niskim zakresie obrotów. Takie silniki nie osiągają wielkich prędkości.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
QBA




Dołączył: 04 Gru 2007
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Pon 2:06, 17 Gru 2007    Temat postu:

No w końcu ktoś kto jasno mówi, czyli wynika ze opcjonalny silnik powinien mieć z 25T żeby był uniwersalny. Przydał by sie zestaw silniczków do przetestowania Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
herayo




Dołączył: 02 Sty 2008
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:01, 15 Sty 2008    Temat postu:

ark napisał:
Jeżeli chodzi o wyważenie modelu, to zauważcie że TT-01 dużo lepiej idzie bokiem w lewą stronę.


Zgadzam sie z Toba, tt'tka duzo lepiej i latwiej idzie bokiem w lewa strone, w prawa ciezej jest ja opanaowac, wczoraj, probowalem pokonywac, dokladnie te same luki w jedna i w druga strone, az zajezdzilem zebatke atakujaca Smile (nie byla pierwszej nowosci) i stwierdzilem, ze znacznie latwiej jest w lewo, P.S. ja mam silnik 19T i moim zdaniem, sie nadaje Smile Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maco




Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sob 1:54, 19 Sty 2008    Temat postu:

Po pierwsze witam wszystkich na forum.
Też zauważyłem u siebie w Sprincie że w jedną stronę "łatwiej się składa". kombinowałem dość długo z wyważaniem, dyframi, kątami itd. i doszedłem do amorków. Jeden tylni amorek mocnej ściśnięty - jak jest płynna regulacja to proponuję skręcić (lub podkładki, twardsza sprężyna) tylni zewnętrzny do zakrętu który gorzej idzie. U mnie w Sprincie tylni lewy. Nie wiem czy w TT czy innych to coś zmieni.
Ciekaw jestem czy inni też zaobserwowali takie zachowanie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
basic




Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wawa

PostWysłany: Sob 11:52, 19 Sty 2008    Temat postu:

ja w swojej tt-tce od zawsze mam problem ze skrecaniem w prawo i nadmiernym zarzucaniem w lewo, nie wywarzalem jeszcze modelu ale kiedys jak mnie to mocno zirytowalo dlaczego tak jest, tez doszedlem do amorkow. sprezyny po stronie pakietu sa mocniej uciskane - i nie chodzi tu o uciskanie podczas jazdy tylko ogolnie kiedy model stoi np w domu (i czeka na drifty) dwie sprezyny prawe (patrzac od tylu modelu) sa mocniej uciskane do tego dwie tylne rozniez sa mocniej uciskane niz przednie (z tylu mamy luzniejszy skok zawieszenia oraz do wagi dochodzi silnik) z tego wszystkiego wynika ze tylny amortyzator od strony pakietu najszybciej robi sie miekki - co ma niepozadany wplyw na trakcje. co jakis czas zamieniam sprezyny przod tyl - i rozciagam do jednakowej dlugosci jezeli jest roznica - a model w domu stoi na ksiazce - wtedy kola wisza -> sprezyny wszystkie sa jednakowo uciskane i zadna sie szybciej nie wyrabia

Ostatnio zmieniony przez basic dnia Sob 11:54, 19 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
QBA




Dołączył: 04 Gru 2007
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Sob 18:52, 19 Sty 2008    Temat postu:

jeśli o to chodzi to uważam ze TB-02 jak na model nie z najwyższej półki to jest wyważony super, nie czuje żadnych różnic co do skrętu czy poślizgów. Osobiście polecam ten model, jest tani a bardzo profesjonalny, jak mogę to tak nazwać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DJ




Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żory

PostWysłany: Sob 23:11, 19 Sty 2008    Temat postu:

zgadam sie widzałem TB 02 (nie mylić z TB 01 to do rally a TB 02 to typowy on road) ma dużo rzeczy w standardowym wyposażeniu alu wałek
dyfry kulkowe
amorki olejowe
dużo cześci pasuje z tb evo III


A można kupic za 350-400 naprawde polecam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
QBA




Dołączył: 04 Gru 2007
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Nie 16:42, 20 Sty 2008    Temat postu:

No to prawda, można go tuningować na podzespołach z tb.evo.3 a to już jest model pro, TB-02 w swojej cenie wali konkurentów na łopatki, ma wszystko co trzeba a jego rozbudowa jest bardzo zróżnicowana w zależności od upodobań.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz następny temat  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PDM R/C-Polish Drift Maniacs R/C Strona Główna -> PRZENOSIMY SIE!! www.pdmrc.yoyo.pl Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin